Budgetgedreven Huurders
Hebben het niet makkelijk en moeten iedere euro drie keer omdraaien. Ze zijn alleenstaand en hebben een korte opleiding genoten. Bij het kopen van boodschappen of kleding letten ze extra goed op het bedrag dat ze moeten betalen.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Ik doe alleen wat mijn middelen mij toelaten.”
Wie ben ik?
"Omdat ik niet veel te besteden heb en alleen woon, maak ik weinig uitstapjes. Ik heb ook geen auto tot mijn beschikking. Bij het doen van boodschappen en het kopen van kleding let ik er goed op dat ik niet te veel geld uitgeef."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Alleenstaand
- Leeftijd
- 35 tot 60 jaar
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Appartement
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- E-mail of post
- Aanspreekvorm
- Geen voorkeur
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Gebruik eenvoudige taal
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Commerciƫle zenders
- Doel mediagebruik
- Amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Prijsbewust
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Casino
- Sport
- Hobby
- Huisdieren
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Budgetgedreven Huurders?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.