Sta dichter bij (potentiële) klanten
Vijf manieren waarop de GeoTypen worden toegepast en de bijdrage die zij leveren aan het verbeteren van het marketing rendement.
Completer
klantbeeld
Ontdek wie klanten zijn en wat hen typeert, en vorm een volledig en betrouwbaar beeld van hun levensstijl. Breng de verschillen tussen klantgroepen in kaart of achterhaal de gelijkenissen tussen nieuwe en bestaande klanten. Want met een completer beeld van alle klantgroepen, is het ontwikkelen van relevante proposities en campagnes stukken gemakkelijker.
Eenvoudige
segmentatie
De segmentatie staat klaar voor gebruik en is volledig te integreren in de eigen on- en offline omgeving. Op afstand of realtime, en te koppelen aan klanten, prospects of marktgebieden. Dus geen ingewikkeld, tijdrovend segmentatie traject, maar juist snel aan de slag.
Gedetailleerd
marktpotentieel
Bereken de omvang van een doelgroep en krijg meer gevoel bij het huidige marktaandeel. Het vergelijken van vestigingen op basis van de doelgroep potentie in de bijbehorende verzorgingsgebieden, het bepalen van de (lokale) marktpotentie en de invulling van een lokaal marketing- en vestigingsbeleid, is hierdoor binnen ieders handbereik.
Hogere
respons
Weet wat klanten bezighoudt en ontwikkel relevante doelgroep proposities die naadloos op ze aansluiten. Krijg inzicht in elk woonadres en benader (potentiële) klanten op de juiste manier. Door elke fase in de klantreis nog meer te personaliseren, stijgt de respons en conversie des te sneller.
Sterkere
modellen
Omdat GeoType door middel van (open) data geprojecteerd wordt op elk woonadres, is er informatie beschikbaar over bestaande, nieuwe én potentiële klanten. Dit maakt het kenmerk zeer geschikt om op te nemen in voorspellingsmodellen. Het zorgt voor sterkere voorspellingsmodellen, met een verbeterde voorspelkracht en betrouwbaarheid als resultaat.
Ook uw marketing rendement verhogen?
Wij zijn benieuwd naar uw uitdagingen en waar u hulp bij kunt gebruiken. Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.