Traditionele Dorpelingen
Zijn samenwonende of alleenstaande ouderen met een wat lager inkomen. Ze lezen, luisteren en kijken veel naar het regionale nieuws en vermaken zich het liefst in (de omgeving van) hun dorpse woning.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Ik ben graag op de hoogte van de laatste nieuwtjes in mijn buurt.”
Wie ben ik?
"Het grootste gedeelte van mijn vrije tijd breng ik thuis door. Ik lees dan de roddelbladen, televisiegids of plaatselijke krant. ‘s Avonds staat bij ons de televisie vaak aan om naar soaps en spelshows te kijken. Ik vind het leuk om een gokje te wagen en doe dus regelmatig mee aan loterijen."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend
- Leeftijd
- 65 jaar of ouder
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Rij- of hoekwoning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Post of telefoon
- Aanspreekvorm
- Formeel
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Geef feedbackmogelijkheid
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Regionale zenders
- Doel mediagebruik
- Informatie
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Prijsbewust, huismerken
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Musical
- Sport
- Hobby
- Handwerken
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Traditionele Dorpelingen?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.