Ambitieuze Trendvolgers
Zijn jong en hoog opgeleid, gedreven en staan aan het begin van een mooie carrière. Ze volgen de laatste trends, houden van luxe en genieten graag met vrienden van een ontspannen sauna dag of etentje.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Mijn carrière is belangrijk voor me en stelt me in staat om modieus en in luxe te leven.”
Wie ben ik?
"Ik werk hard, maar vind mijn sociale leven ook erg belangrijk. Een ontspannen dag wellness, shoppen, lekker uit eten of een bezoek aan mijn favoriete café; ik ben niet vaak thuis te vinden. Wanneer ik een keer thuis ben internet ik veel of lees ik een glossy tijdschrift."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend of alleenstaand
- Leeftijd
- 35 jaar of jonger
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Etagewoning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Digitale kanalen
- Aanspreekvorm
- Informeel
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Doe een persoonlijk aanbod
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Streamingdiensten
- Doel mediagebruik
- Amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Vegetarische producten, bezorgboxen
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Café
- Sport
- Hobby
- Hardlopen
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Ambitieuze Trendvolgers?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.