Actieve Vijftigplussers
Wonen samen en hebben een modaal inkomen. Ze genieten van de vrije tijd die ze steeds meer hebben en gaan er dan ook vaak samen op uit. Ze wandelen, fietsen, houden van uit eten gaan en bezoeken regelmatig een theatervoorstelling.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Nu de kinderen zelfstandig zijn hebben wij meer tijd om eropuit te gaan.”
Wie ben ik?
"Mijn vrije tijd neemt toe en ik vermaak me uitstekend. Wij wandelen en fietsen regelmatig en soms gaan we eropuit naar een musical of theatervoorstelling. Ik ben graag onder de mensen en doe daarom vrijwilligerswerk. Ook thuis zit ik niet stil en ben ik graag bezig in de tuin."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend
- Leeftijd
- 55 tot 70 jaar
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Rij- of hoekwoning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Aanspreekvorm
- Geen voorkeur
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Gebruik feiten
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Publieke zenders
- Doel mediagebruik
- Informatie en amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Geen impulsaankopen
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Theater
- Sport
- Hobby
- Puzzelen
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Actieve Vijftigplussers?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.