Online Netwerkers
Zijn samenwonende jongvolwassenen met een modaal inkomen. Ze begeven zich vooral in de online wereld en voelen zich hierin thuis. Via sociale media onderhouden en leggen ze contacten, en delen ze wat hen bezighoudt.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Ik deel mijn leven graag met anderen en maak veel gebruik van social media.”
Wie ben ik?
"Mijn smartphone is onmisbaar voor mij. Sociale media gebruik ik om contacten te leggen en te onderhouden, en wat ik meemaak deel ik graag online. Om in het weekend te ontspannen ga ik graag met vrienden naar de bioscoop of laat ik thuis een lekkere maaltijd bezorgen."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend of jong gezin
- Leeftijd
- 40 jaar of jonger
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Rijwoning of appartement
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Digitale kanalen
- Aanspreekvorm
- Informeel
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Vertel verhalen
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Streamingdiensten
- Doel mediagebruik
- Amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Veel onverwachte aankopen
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Bioscoop
- Sport
- Hobby
- Gezelschapsspelen
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Online Netwerkers?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.