Ondernemende Internetgezinnen
Zijn hoogopgeleid en hebben een goed inkomen. Dit geven ze graag uit aan producten of diensten die tijd en gemak opleveren, want ze vinden tijd voor gezinsactiviteiten veel belangrijker. Daarnaast hechten ze veel waarde aan het maken van gezonde keuzes.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Door het gemak van internet houden wij tijd over om eropuit te gaan met ons gezin.”
Wie ben ik?
"Het weekend is meestal een drukke bedoening in ons gezin. We gaan vaak met de kinderen naar attractieparken en in de avonden ga ik regelmatig met mijn partner uit. Veel dingen regel ik via internet. Ook de kleding voor het hele gezin en de dagelijkse boodschappen bestel ik vaak online."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Gezin
- Leeftijd
- 30 tot 45 jaar
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Twee-onder-een-kap
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Digitale kanalen
- Aanspreekvorm
- Informeel
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Bied gemak
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Streamingdiensten
- Doel mediagebruik
- Amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Biologische producten, bezorgbox
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Bibliotheek
- Sport
- Hobby
- Koken
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Ondernemende Internetgezinnen?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.