Modale Sportfanaten
Zijn jong, bruisend en studerend. Het inkomen dat ze hebben spenderen ze liever aan uitjes met vrienden of familie, dan aan luxe producten en dure kleding. Ze zijn vaak te vinden in het café of op het sportveld.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
![group-819.png](https://geotype.nl/files/pagecontainerBlockItem/cropped/1024x1446/group-819.png)
“Mijn vrije tijd staat in het teken van sport en gezelligheid.”
Wie ben ik?
"Ik ben veel met sport bezig en houd van gezelligheid. Ik trap graag een balletje met vrienden of ga naar het café om samen iets te drinken of darts te spelen. Het geld dat ik heb geef ik liever uit aan uitstapjes met mijn vrienden of gezin, dan aan luxe producten, dure kleding of een auto."
![group-799.png](/files/lazyload/files-pagecontainerblockitem-cropped-272x325-group-799-png.jpg)
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
![](https://geotype.nl/files/ItemFields/cropped/424x569/modalesportfanaten.png)
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend of alleenstaand
- Leeftijd
- 30 jaar of jonger
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Studentenwoning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Digitale kanalen
- Aanspreekvorm
- Geen voorkeur
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Maak gebruik van korting
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Streamingdiensten
- Doel mediagebruik
- Amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Huismerken
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Discotheek
- Sport
- Hobby
- Voetbal
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Modale Sportfanaten?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.