Intellectuele
Cultuurliefhebbers
Zijn veelal gepensioneerd, hoger opgeleid en hebben veel te besteden. Ze volgen het laatste nieuws op de voet en slaan graag met vrienden een balletje op de golf- of tennisbaan.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
"Actualiteiten en de beurs intrigeren mij, en ik geniet van kunst en cultuur."
Wie ben ik?
"Ik bezoek graag een klassiek concert of opera voorstelling en ga regelmatig naar musea. Thuis lees ik graag een boek en volg ik het nieuws via de krant en televisie. Mijn financiële zaken, waaronder mijn beleggingen, regel ik via een maatschappelijk verantwoorde bank."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de landelijke segmentatie data en uitkomsten uit verdiepende marktonderzoeken. Al deze informatie is opgedeeld in thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend
- Leeftijd
- 60 jaar of ouder
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Vrijstaande woning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- E-mail of post
- Aanspreekvorm
- Formeel
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Verstrek uitgebreide informatie
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Publieke zenders
- Doel mediagebruik
- Informatie
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- A-merken, biologische producten
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Klassiek concert
- Sport
- Hobby
- Golf
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Intellectuele Cultuurliefhebbers?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.