Huiselijke Families
Zijn gezinnen met jonge en/of oudere kinderen en een gemiddeld inkomen. Tijd brengen ze het liefst door in en rondom het huis. Ze houden van kokkerellen en genieten van het spelen van gezelschapsspellen met het hele gezin.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Gezellig thuis zijn met mijn gezin is belangrijk voor mij.”
Wie ben ik?
"De weekenden staan in het teken van het hele gezin. Ik maak dan graag tijd vrij om thuis met de kinderen gezelschapspelletjes te spelen, cupcakes te bakken of nieuwe boeken uit de bibliotheek te lezen. Mijn kinderen vinden het erg leuk om in hun vrije tijd te gamen."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Gezin
- Leeftijd
- 30 tot 50 jaar
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Rij- of hoekwoning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Digitale kanalen
- Aanspreekvorm
- Geen voorkeur
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Gebruik een loyaliteitsprogramma
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Streamingdiensten
- Doel mediagebruik
- Amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Veel klantenkaarten
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Attractiepark
- Sport
- Hobby
- Gezelschapsspelen
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Huiselijke Families?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.