Alle GeoTypen

Gezinsgerichte Voordeelzoekers

Zijn gezinnen met een inkomen dat nét onder modaal is. Winkelaanbiedingen zorgen dat ze de uitgaven onder controle kunnen houden. Ze klussen regelmatig en beleven veel plezier aan het opknappen van (tweedehands) spullen.

Meer over mij weten?


^ Klik om de brochure te ontvangen.
group-817.png

“Ik wil graag dat mijn gezin niks tekort komt, ook al hebben wij het niet breed.”

Wie ben ik?

"Omdat we niet veel geld te besteden hebben speur ik de reclamefolders af naar leuke aanbiedingen. Bij het winkelen let ik op de uitgaven zodat we ook nog wat geld overhouden om een keer naar een attractiepark of op vakantie te gaan."

svg-12.svg
group-801.png

Leer mij beter kennen

Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.

  • Socio-demografie en woning

    Levensfase
    Gezin
    Leeftijd
    35 tot 60 jaar
    Inkomen
    Opleiding
    Type woning
    Rij- of hoekwoning
    Meer over dit thema
  • Communicatiestijl

    Voorkeur voor tekstuele informatie
    Kanaalvoorkeur
    Post
    Aanspreekvorm
    Geen voorkeur
    Nieuwe producten en diensten proberen
    Communicatietip
    Geef gratis extra's
    Meer over dit thema
  • Media- en internetgebruik

    Voorkeur televisiekanaal
    Commerciƫle zenders
    Doel mediagebruik
    Amusement
    Tijd op internet
    Gebruik sociale media
    Lezen tijdschriften
    Meer over dit thema
  • Koopgedrag en merkvoorkeur

    Boodschappen
    Veel klantenkaarten, huismerken
    Online winkelen
    Besteding goede doelen
    Meer over dit thema
  • Vrijetijdsbesteding

    Uitstapjes
    Bioscoop
    Sport
    Hobby
    Doe-het-zelf
    Meer over dit thema

GeoType toepassen

GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.

De toepassingen

Zijn uw klanten Gezinsgerichte Voordeelzoekers?

Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

* Verplicht veld. 

GeoType? Wij vertellen er graag meer over!

Contact