Gezinsgerichte Voordeelzoekers
Zijn gezinnen met een inkomen dat nét onder modaal is. Winkelaanbiedingen zorgen dat ze de uitgaven onder controle kunnen houden. Ze klussen regelmatig en beleven veel plezier aan het opknappen van (tweedehands) spullen.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Ik wil graag dat mijn gezin niks tekort komt, ook al hebben wij het niet breed.”
Wie ben ik?
"Omdat we niet veel geld te besteden hebben speur ik de reclamefolders af naar leuke aanbiedingen. Bij het winkelen let ik op de uitgaven zodat we ook nog wat geld overhouden om een keer naar een attractiepark of op vakantie te gaan."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Gezin
- Leeftijd
- 35 tot 60 jaar
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Rij- of hoekwoning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Post
- Aanspreekvorm
- Geen voorkeur
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Geef gratis extra's
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Commerciƫle zenders
- Doel mediagebruik
- Amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Veel klantenkaarten, huismerken
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Bioscoop
- Sport
- Hobby
- Doe-het-zelf
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Gezinsgerichte Voordeelzoekers?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.