Creatieve Milieuliefhebbers
Wonen samen, zijn hoog opgeleid en hebben een hoog inkomen. Ze genieten van de natuur, dus ze zijn regelmatig buiten te vinden. Ze zijn erg begaan met het milieu en proberen een steentje bij te dragen door onder andere biologische producten te kopen.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Ik leef bewust en geniet van de natuur.”
Wie ben ik?
"Ik vind het belangrijk om mijn steentje bij te dragen aan het milieu. In mijn eigen moestuin kweek ik verschillende soorten groente en fruit. In de supermarkt koop ik voornamelijk biologische, eerlijke en vleesvervangende producten. Ik ben regelmatig in de natuur te vinden, waarbij ik het leuk vind om te fotograferen."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend
- Leeftijd
- 55 tot 70 jaar
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Vrijstaande woning
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Post of telefoon
- Aanspreekvorm
- Formeel
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Toon advies van een expert
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Publieke zenders
- Doel mediagebruik
- Informatie
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Vegetarische en biologische producten
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Natuur
- Sport
- Hobby
- Tuinieren
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Creatieve Milieuliefhebbers?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.