Behoudende Weldoeners
Wonen samen of vormen een gezin met oudere kinderen. Het hebben van regelmaat en ritme vinden ze zeer belangrijk. Ze nemen liever geen risico’s en zorgen er daarom voor dat ze de zaakjes altijd goed op orde hebben.
^ Klik om de brochure te ontvangen.
“Goede zorg en financiële zekerheid voor iedereen, dat vind ik een groot goed.”
Wie ben ik?
"Ik vind het prettig om verzekerd te zijn voor alle risico's en regel mijn financiële zaken het liefst via een tussenpersoon. Ook vind ik het belangrijk dat er goede zorg en financiële zekerheid is voor iedereen. Goede doelen die actief zijn op dat gebied kunnen dan ook op mijn steun rekenen."
Leer mij beter kennen
Elk GeoType wordt ingekleurd op basis van de uitkomsten uit het continu marktonderzoek. Dit onderzoek is opgedeeld in enkele thema’s. Leer mij beter kennen door per thema te bekijken wat mij bezighoudt en kenmerkt.
-
Socio-demografie en woning
- Levensfase
- Samenwonend of gezin
- Leeftijd
- 45 tot 65 jaar
- Inkomen
- Opleiding
- Type woning
- Twee-onder-een-kap
-
Communicatiestijl
- Voorkeur voor tekstuele informatie
- Kanaalvoorkeur
- Geen specifieke voorkeur
- Aanspreekvorm
- Formeel
- Nieuwe producten en diensten proberen
- Communicatietip
- Toon reviews van gebruikers
-
Media- en internetgebruik
- Voorkeur televisiekanaal
- Commerciƫle zenders
- Doel mediagebruik
- Informatie en amusement
- Tijd op internet
- Gebruik sociale media
- Lezen tijdschriften
-
Koopgedrag en merkvoorkeur
- Boodschappen
- Geen impulsaankopen
- Online winkelen
- Besteding goede doelen
-
Vrijetijdsbesteding
- Uitstapjes
- Musical
- Sport
- Hobby
- Tuinieren
GeoType toepassen
GeoType is uniek in haar soort en de mogelijkheden zijn eindeloos. Bekijk op welke manieren de segmentatie wordt toegepast en hoe GeoType zorgt voor een verbeterd marketing rendement.
Zijn uw klanten Behoudende Weldoeners?
Benieuwd wat de segmentatie voor uw organisatie kan betekenen? Laat uw informatie achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.